08 februari 2007

Valkampanjen sätter igång!

Oj, nu blir det fart under hjulen!
Februari månad har kommit, och med den ännu mer intensitet och fulltecknad almanacka med alla olika händelser och möten. Det är svårt att pussla ihop alla olika programpunkter med det vanliga familjelivet och en del måsten på arbetet.. Det är spännande att försöka klara av en examen i högre logistik, vi skall se om jag får godkänt betyg efter valdagen.

Jag tar detta riksdagsval som en lärotid, en tid när jag får tillfälle att se och lära av de erfarna politikerna. Det är en utmaning och samtidigt en glädje för mig att få vara med och även förmedla de viktiga målen som jag har- delaktighet och tillgänglighet i samhället.

Det blir en del händelser framöver, närmast kommer kampanjöppningen den 10 februari kl 11.30 på Tre Smeder i Helsingfors. Jag hoppas att många kommer dit och hälsar på, och diskuterar ett och annat som känns viktigt och aktuellt.
Det ska bli roligt att se hur det fungerar tillsammans med en teckenspråkstolk.

Inga kommentarer: